آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»مشاوره»مرکز مشاوره شایگانه
مرکز مشاوره شایگانه-pic1

مرکز مشاوره شایگانه

شایگانه نام مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی است که به همت هسته ی اصلی کانون روانشناسان مثبت نگر در سال 94 راه اندازی گردید.
شایگانه کمک خواهد کرد، فارغ از سطحی که در آن هستیم، به کمک ابزارهای مشاوره ای و آموزشی، سطح مطلوب تری از زیستن را تجربه کنیم که این خدمات در قالب کارگاه های آموزشی، جلسات مشاوره ی فردی، نقد فیلم، نقد کتاب و... ارائه می گردد.
مسیر شایستگی برای شایگانه مسیری بی انتهاست.
مشاوره و درمان فردی: همه ی ما دریافته ایم که به تنهایی قادر به حل مسائل مختلف زندگی نیستیم و دریافت کمک تخصصی، کنترل بهتر و سریعتر مشکل را ممکن می سازد.
مشاوران شایگانه به افرادی که زندگی شان تحت تاثیر مشکلات قرار گرفته است، خدمات مشاوره‌ای در حوزه های زیر ارائه می‌نمایند. مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، وابستگی عاطفی، اهمال‌کاری، کمال‌گرایی، ضعف در اعتماد به نفس و غیره
درمانگران شایگانه به افرادی که زندگی‎شان تحت تاثیر اختلالات بالینی است، خدمات درمانی ارائه می‌دهند. این اختلالات شامل اضطراب، افسردگی، جنسی، شخصیتی و ... است.
مربیان زندگی (life coach): شایگانه معتقد است که بهبودی در فاصله بین جلسات درمانی و مشاوره‌ای نیاز به حمایت و پیگیری حرفه‌ای در طول هفته دارد. مربیان زندگی در شایگانه، مراجعین را در پیگیری بهبودی خود پشتیبانی می‌نمایند.
آموزش: مدرسین شایگانه به افرادی که زندگی و روان سالمی دارند، مهارت‎هایی را برای بهتر کردن زندگیشان آموزش می دهند. این مهارت‌ها در حوزه‌های فردی وگروهی در سطوح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است.

شماره تماس :22876216


آگهی دهنده: مرکز مشاوره شایگانه
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - مشاوره در تهران
آدرس: شریعتی _ بالاتر از سیدخندان _ خیابان خواجه عبدا.. انصاری _ تقاطع شهید عراقی _پلاک 4 واحد 1
قیمت: 50000
به روز شده در:۱۳۹۴/۹/۱۴
بازدید: 319 بار
ایمیل: